خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
 بررسی تاثير فناوری RFID  بر عملکرد سازمانی كتابخانه ها از دیدگاه کارکنان
بررسی تاثير فناوری RFID بر عملکرد سازمانی كتابخانه ها از دیدگاه کارکنان
قیمت : 39,000 تومان
ارزیابی ریسک های زنجیره تامین پایدار FMEA با استفاده از روابط ترجیح فازی
ارزیابی ریسک های زنجیره تامین پایدار FMEA با استفاده از روابط ترجیح فازی
قیمت : 39,000 تومان
امکان سنجی اجرای رویکرد مهندسی ارزش در شرکت توزیع برق
امکان سنجی اجرای رویکرد مهندسی ارزش در شرکت توزیع برق
قیمت : 39,000 تومان
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآیی شرکت های بیمه
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآیی شرکت های بیمه
قیمت : 39,000 تومان

ترسیم نقشه استراتژی تکریم ارباب رجوع در شهرداری با استفاده از مدل BSC

ترسیم نقشه استراتژی تکریم ارباب رجوع در شهرداری با استفاده از مدل BSC

چکیده:

در سال های اخیر، تغییرات پرشتاب محیطی، توسعه فن آوری ها، از میان رفتن مرزهای سازمانی و ...، اهمیت اتخاذ رویکردی استراتژیک را برای سازمانها بیش از پیش هویدا ساخته است. این موضوع برای سازمان­های عمومی و خدماتی بخصوص شهرداری­ها از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که این سازمان ها بخش قابل توجی از نیازهای جامعه را تامین می­کنند. حجم قابل ملاحظه ای از افراد جامعه با شهرداری­ها در ارتباط­اند و شهرداری ها اقشار و لایه­های مختلف جامعه را تحت پوشش قرار می­دهند. در این پژوهش با موضوع قرار دادن این مسئله، به بررسی مسائل استراتژیک و ترسیم نقشه استراتژی تکریم ارباب در شهرداری امیرکلا با استفاده از مدل­های SWOT و BSC پرداخته شده است. روش انجام پژوهش حاضر توصیفی است و برای گردآوری اطلاعات از روش پرسشنامه ای استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش ، مدیران و کارکنان شهرداری امیرکلا به تعداد 42 نفر هستند که به صورت سرشماری مورد مطالعه قرار گرفته اند. نتایج پژوهش حاکی از آن است که وضعیت تکریم ارباب رجوع در شهرداری امیرکلا از حیث موقعیت استراتژیک در ناحیه تدافعی قرار دارد. این ناحیه یعنی اینکه سازمان از حیث استراتژیک وضعیت مناسبی نداشته و در موضع مخاطره­آميزی قرار دارد و باید با اتخاذ تدابیر و استراتژی­های صحیح از این وضعیت خارج شود. در ادامه این پژوهش، با بهره گیری از نتایج مرحله قبل؛ نقشه استراتژی این سازمان با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن و با توجه به چهار جنبه مالی، مشتری، فرآيندهای داخلی و رشد و یادگیری ترسیم شده است. در انتها نیز پیشنهادهایی بمنظور بهبود وضعیت استراتژیک تکریم ارباب رجوع در شهرداری امیرکلا و تحقق اهداف تعیین شده ارائه گردیده است.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ترسیم نقشه استراتژی تکریم ارباب رجوع در شهرداری امیرکلا با استفاده از مدل bsc_1682327774_59998_12852_1869.zip2.05 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 39,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت