خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
 بررسی تاثير فناوری RFID  بر عملکرد سازمانی كتابخانه ها از دیدگاه کارکنان
بررسی تاثير فناوری RFID بر عملکرد سازمانی كتابخانه ها از دیدگاه کارکنان
قیمت : 39,000 تومان
ارزیابی ریسک های زنجیره تامین پایدار FMEA با استفاده از روابط ترجیح فازی
ارزیابی ریسک های زنجیره تامین پایدار FMEA با استفاده از روابط ترجیح فازی
قیمت : 39,000 تومان
امکان سنجی اجرای رویکرد مهندسی ارزش در شرکت توزیع برق
امکان سنجی اجرای رویکرد مهندسی ارزش در شرکت توزیع برق
قیمت : 39,000 تومان
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآیی شرکت های بیمه
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآیی شرکت های بیمه
قیمت : 39,000 تومان

تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک های تجاری

تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک های تجاری

چکیده:

در میان رویکردهای نوین بانکداری در دهه­های اخیر، شاید پیدایش فناوری­های نوین بانکداری الکترونیک اثرگذارترین تحول نظام بانکداری باشد. بانكداری الكترونیک نوع خاصی از بانكداری نیست وسايل الكترونیكی- مانند دستگاه های خودپرداز، اينترنت بانک، موبايلبانک، تلفنبانک و پايانة فروش- در فعالیت­های بانكداری است که به خدمات بانكی تنوع و سرعت میبخشد. در عصر رقابت کنونی، بانکی را نمی توان یافت که از ظرفیت­های فناوری­های نوین بانکداری الکترونیک غافل باشد.از طرف دیگر یکی از عواملی که در بقای بانک­ها بسیار موثر است وجود مشتریان بانک­ها است. در دنیای رقابت، مشتری هیچ­گاه به سازمان وابسته نیست بلکه سازمان وابسته به اوست. پس تمام بنگاه­های تجاری به دنبال جذب مشتری و رضایتمندی آنان هستند. این مسئله به خصوص در بانک­ها که در ارتباط دائم با مشتریان هستند اهمیت ویژه­ای دارد و از طرفی رقابت بین بانک­ها و موسسات مالی رو به افزایش است.پس رضایتمندی مشتری به عنوان ایجاد مزیت رقابتی برای بقای بانک­ها ضروری به نظر می رسد.پژوهش حاضر با هدفبررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریانبانک ملت شهرستان گلپایگان انجام شد. جامعه آماری این پژوهششامل مشتریان در دسترس بانک ملت گلپایگان که در بهار1396 از خدمات الکترونیک این بانک استفاده می­کنند. تعداد این مشتریان 3500 نفر بودند از جامعه آماری برحسب جدول مورگان، نمونه ای به حجم 347 نفر انتخاب شد و مورد بررسی قرار گرفت.ابزار گردآوری داده­های پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته بود. پایایی و روایی پرسشنامه‌ با ضریب آلفای کرونباخ برای این پرسشنامه 85/. به­دست آمده است، پایایی آن نیز مورد تأئید قرار می­گیرد.. به منظور تجزیه و تحلیل داده های پژوهش و آزمون فرضیه­های از نرم افزار SPPS , LISREL استفاده شد. فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفت و نتیجه گیری شدکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک ملت شهرستان گلپایگان رابطه وجود دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر روی وفاداری مشتریان بانک¬های تجاری با واسطه متغیرهای جمعیت شناختی_1682327280_59997_12852_1207.zip3.55 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 39,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت